Kişisel Markalar E-Ticaret’te Nasıl Oluşturulur

Kişisel markalar e-ticaret’te nasıl oluşturulur.

Kişisel markalaşma, alanınızdaki rakiplerinizden farklı olmanıza yardımcı olacak, tanınabilir ve benzersiz bir kimlik oluşturma sürecidir. Bu kimlik genellikle bir kişinin adı ve logolar ve renkler gibi görsel temsillerle ifade edilir. Kişisel markalaşma, profesyonel bir imaj oluşturmak, bir müşteri portföyü oluşturmak veya bir kişinin web sitesindeki trafik miktarını artırmak için kullanılabilir.

Kişisel Markalaşmanın 3 Bileşeni?

Kişisel bir marka tipik olarak üç bileşenden oluşur: Bir logo, bir sosyal medya avatarı ve sosyal medyada bir biyografi. Kişisel markalaşma, günümüz dünyasında iş piyasasının önemli bir parçasıdır. İşverenler her zaman şirketlerinin değerlerine uygun benzersiz bir deneyime sahip kişileri ararlar. Bir kişinin kişisel markası, kişiliği, becerileri ve yetenekleri açısından dünyada bıraktığı izdir. Kişisel markalaşmanın üç bileşeni çevrimiçi kimlik, sosyal medya varlığı ve çevrimdışı varlıktır.

Kişisel Markalar ve E-Ticaret İşletmelerinin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olurlar?

Kişisel markalaşma, müşterileri çekmenin ve işletmeniz hakkında farkındalık yaratmanın harika bir yoludur. Ayrıca, çevrimiçi mağazanızın rekabette öne çıkmasına yardımcı olarak size rekabet avantajı sağlar.

Kişisel marka, pazardaki benzersiz ve ayırt edici kimlik olarak tanımlanabilir. Kişinin adını, itibarını ve bir kişiyi kendi alanındaki diğerlerinden ayıran diğer tüm yönleri içerir.

Kişisel markalar iki bölümden oluşur: sizin tarafınızdan geliştirilenler ve başkaları tarafından geliştirilenler (arkadaşlar, aile, meslektaşlar dahil). Kişisel markalar, TV röportajları gibi geleneksel medya veya Facebook veya LinkedIn gibi sosyal medya aracılığıyla geliştirilebilir. Bir e-ticaret pazarlama danışmanı, müşterilerinin işini büyütmeye yardımcı olmak için kişisel marka bilinci oluşturma becerilerine de sahip olmalıdır.

E-Ticaret için Çevrimiçi Kişisel Markanızı Nasıl Oluşturur ve Sürdürürsünüz

Ne kadar çok paylaşırsanız, o kadar çok insan sizi tanır ve beğenir. Müşterilerinizin şirketinizin ürün ve hizmetleriyle bağlantı kurması için kişisel hikayenizi ve kim olduğunuzu paylaşmanız önemlidir.

Facebook, Instagram veya Snapchat üzerinden olsun, her platformun kendi avantajları ve dezavantajları vardır. Hangi platformların işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun olacağını değerlendirmeli ve buna göre uyarlamalısınız.

Sosyal medyada kişisel bir marka, her tür e-ticaret  için çok önemlidir. Örneğin, giyim ürünlerini Opencart kullanarak online olarak satmak istiyorsanız, Facebook ve Instagram gibi sosyal medya kanallarındaki gönderilerinizle feminen bir ton oluşturmanız önemlidir. Giysiler hakkında çok fazla paylaşım yapmamanız da önemlidir çünkü bu, insanların kişisel markanızı düşünmesini engelleyebilir.

Kişisel markalar e-ticaret’te nasıl oluşturulur ile ilgili daha kapsamlı bilgi için danışmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.