KURUMSAL
ÜRÜNLER
Bültenimize Katılın
Haber Bültenimiz
E-Ticaret sitesi son dakika haberlerini ve gelişmelerini ilk siz öğrenin
E-ticaret işletmeleri için SMS kullanımı, müşteri iletişiminde etkili bir araçtır. İşletmeler SMS aracılığıyla müşterilerine sipariş onayı, kargo takibi, kampanya duyuruları, anketler gibi bilgilendirici mesajlar gönderebilirler.
Opencart özel tasarımı kullanmanın birçok avantajı vardır.
Benzersiz bir görünüm: Özel tasarım, işletmenizin benzersiz bir marka kimliği oluşturmasına yardımcı olur ve rakiplerinizden ayrılmanıza yardımcı olur.
İhtiyaçlarınıza özel uyum: Özel tasarım, işletmenizin ihtiyaçlarına ve hedeflerine uygun olarak özelleştirilebilmektedir. Bu, işletmenizin e-ticaret sitesinde istediğiniz her özelliği ve işlevselliği elde etmenizi sağlar.
Opencart ürün paketleri ile satışları artırın. Opencart ürün paketleri nedir? Ürün paketleri ile satışlar nasıl artar? Ürün paketleri modülü nasıl çalışıyor?
Son zamanlarda satışlarda önemli etkisi olduğu gözlemlenen ürün paketleri ile satışlarınızı artırabilirsiniz.
Olumsuz yorumlara karşı yapılması gerekenler. Olumsuz Geri Bildirimi Olumlu Bir Deneyime Nasıl Çevirirsiniz? Çevrimiçi mağazanıza gelen olumsuz yorumları olumlu bir alışveriş deneyimine çevirmenin taktiklerini kapsamlı olarak ele aldık.
Başarılı bir e-ticaret sitesi için olması gerekenler. E-Ticaret sitesi kurmak günümüzde oldukça kolaylaştı. Örneğin opencart e-ticaret paketleri ile bir günde satışa başlayabilirsiniz. Başlangıç bu kadar kolay olacaktır ancak kurulum sonrası başarılı bir e-ticaret sitenizin başarılı olmasını istiyorsanız temel olarak bazı olması gerekenler vardır. Başarılı bir e-ticaret sitesi için olması gerekenler hakkında önemli konuları burada sizlerle paylaşacağız.
Mobil Satış Oranlarını Artırma. Mobil satışları artırmanın bir çok yolu bulunmaktadır. Ancak biz bu yazımızda etkili 3 adımdan bahsedeceğiz. Mobil cihazlardan yapılan girişlerin bir alışverişle sonuçlanma oranı. Masaüstü ve laptop […]
E-Ticaret sitelerinin başarısız olma nedenleri. E-ticarette başarısız olmanın bir çok nedeni bulunmakta. Örneğin 2 farklı firma var, biri A firması olsun diğeride B firması. A firması bir eticaret sitesi kuruyor […]
Kişisel markalar ve e-ticaret’te nasıl çalışır eksiksiz kılavuz. Kişisel markalaşma, alanınızdaki rakiplerinizden farklı olmanıza yardımcı olacak, tanınabilir ve benzersiz bir kimlik oluşturma sürecidir.