Opencart Ürün İade Yönetimi Nasıl Yapılır

Opencart Ürün İade Yönetimi Nasıl Yapılır

Ürün iadeleri müşteri tarafından sitenizdeki ürün iade bölümünden yapılır.

 

Opencart Ürün İade Yönetimi.

Opencart Ürün İade Yönetimi Nasıl Yapılır

Müşteri ürün iade formunu doldurup size yolladığında e posta ile size bildirim gelir. Ürün iadesini görüntülemek ve yönetmek için admin menüden satışlar sekmesine tıklayın ardından ürün iadeleri sekmesine tıklayın.

Opencart Ürün İade Yönetimi Müşteri ürün iade formu

Opencart Ürün İade Yönetimi Müşteri ürün iade formu

Sağ kısmındaki düzenle butonuna tıklayın.

Müşteri ürün iade formu düzenleme

Opencart Ürün İade Yönetimi Müşteri ürün iade formu düzenleme

Açılan sayfada ürün özellikleri sipariş numarası vb bilgiler bulunur. Bilgileri teyit ettikten sonra sayfanın alt kısmından iade işlemi menüsüne tıklayın. Burada seçeneklerden ürün ücretini müşteriye kredi olarak eklemek, ödeme iadesi, yada yeniden gönderme seçeneklerinden duruma uygun olanı seçin. Durum seçenekleri opencart varsayılan seçeneklerdir. Kendi istediğiniz bir durum bildirisi eklemek için durum ekleme & düzenleme sayfasını inceleyin.

ürün özellikleri

Opencart Ürün İade Yönetimi ürün özellikleri

Durum seçimi yaptıktan sonra üst sekmelerden geçmiş sekmesine tıklayın. İade durumu varsayılan durumlardır. Kendinize göre durum eklemek için ekleme & düzenleme sayfasını inceleyin. İade durumu ve gerekli alanları tamamladıktan sonra sağ üst kısımdan kaydet butonuna tıklayın.

Ürün iade bölümünde ürün iade şartları madde madde bulunmaktadır. Ancak bu ürün iade şartları genel olarak düşünülmüş ürün iade şartlarıdır. Eğer siz firmanızın şartlarına göre bir iade politikası oluşturmak isterseniz bunu yönetim panelinden katalog sekmesine ardından bilgi sayfaları sekmesine tıklayıp yeni bilgi sayfası ekleyerek yapabilirsiniz. Nasıl yapılacağını buradan öğrenebilirsiniz.