Alışveriş Sepetinden Vazgeçme Nasıl Önlenir

Alışveriş sepetinden vazgeçme nasıl önlenir.

Sosyal medyanız hızla artıyor, reklamlarınız harika tıklama oranları alıyor ve web sitenizin trafiği tüm zamanların en yüksek seviyesinde. Peki neden satışlarınız da artmıyor?

Ortalama olarak, kullanıcıların% 68,63’ü alışverişlerini tamamlamadan sepetlerini terk ediyor . Eğer üçte ikilik bir kesim müşterileriniz ayrılıyorsa ozaman sorunları düzeltmeye başlamak için. Alışveriş sepetinin terk edilmesine neden olan birçok faktörün düzeltilmesi gerçekten kolaydır ve satışlarınızı hiç vakit kaybetmeden artırmanıza yardımcı olur.

Etiketleyin, izleyin ve analiz edin

Alışveriş sepetinden vazgeçme nasıl önlenir. Her web sitesi farklıdır, bu nedenle denemek ve önce nerede yanlış yaptığınızı bulmak önemlidir. Google Etiket Yöneticisi ve Google Analytics’i kullanarak mağazanızdaki olayları ve durumları kolayca etiketleyebilir, izleyebilir ve analiz edebilirsiniz. Ürün sayfalarınızı ve ödeme sürecinizi kontrol ettiğinizden ve bırakma noktalarını ve hemen çıkma oranlarını baktığınızdan emin olun.

Ödeme sırasında son dakika alışveriş sepeti değişikliklerine izin ver
İster son dakikada ister bir hatayı düzeltmek olsun, müşterilerinize ödeme aşamasına kadar  alışveriş sepetlerini düzenleme özgürlüğüne izin vermek önemlidir. Ürünleri kaldırma ve sepetindeki ürün miktarını değiştirme seçeneği verin.

Maliyetlere açık olun

Hiç kimse kötü bir sürprizi sevmez – müşterilerin ayrılmaması için ödeme aşamasından önce nakliye masraflarınız ve ek ücretler konusunda açık ve dürüst olun.

Web sitenizin tüm cihazlarda zahmetsizce çalıştığından emin olun 
E-ticaret mağazalarıyla etkileşim şeklimiz son beş yılda büyük ölçüde değişti ve web sitenizin yeni teknolojiye ayak uydurması hayati önem taşıyor.
Duyarlı bir tasarım ve ödeme deneyimi yapmak, müşterilerinizin alışveriş yapmasını kolaylaştıracak ve alışveriş sepeti terk oranlarınızı önemli ölçüde azaltacaktır.

OpenCart 2.0 ve sonraki sürümleri varsayılan olarak duyarlıdır ve mobil uyumlu bir e-ticaret mağazasına sahip olmayı her zamankinden daha kolay hale getirir.

Canlı sohbet desteği sunun

Canlı sohbet desteği, müşterilerin dakikalar içinde yanıt almasını ve ardından ödeme işlemlerine devam etmelerini sağlar. Bir müşterinin yanıt almak için e-posta göndermesi gerekiyorsa, büyük olasılıkla ortalıkta kalmaz.

Son dakika satın alımlarını teşvik edin

Bir müşteri sepetini görüntülediğinde veya ödemeyi başlattığında önerilen ürünleri dahil etmek, siparişlerinizin ortalama sipariş değerini artırmanın hızlı ve kolay bir yoludur.

Sitenizi yayınlanmadan önce test edin

Hatalar müşterilerin sipariş vermesini engellemenin en hızlı yoludur.

Sitenizi başlatmadan önce veya herhangi bir önemli değişiklik yaptıktan sonra, sitenizi yayınlanmadan önce son dakika hatalarını yakalamak için tamamen test etmeniz önemlidir.

Kullanıcı tarafından oluşturulmuş dürüst incelemeleri dahil edin.

Ürünlerinize ve mağazanıza güven oluşturmak için ürün sayfalarınıza kullanıcı tarafından oluşturulmuş dürüst incelemeler ekleyin.

Misafir ödemesi teklif et

Uzun formları doldurmaları ve kişisel bilgileri vermelerinin istenmesi, çoğu zaman kullanıcıların ödeme işlemini tamamlamadan ayrılmalarına neden olabilir.

Bir misafir ödeme seçeneği sunun ve ödeme sürecini olabildiğince hızlı tutmak için yalnızca gerçekten ihtiyacınız olan bilgileri isteyin. Bu durumu biz sizler için önceden düşündük ve tüm opencart e-ticaret paketleri ve temalarımıza tek sayfada ödeme modülü ekledik. Böylece müşterileriniz ödeme sayfasında  uzun formlar doldurmak zorunda olmayacaktır.