Opencart Dropshipping Stoksuz Satış

Opencart dropshipping stoksuz satış klavuzu ile stoksuz satışa başlayın.

DROPSHİPPİNG NEDİR?

Dropshipping, bir şirketin envanter tutmadan, ürünlerini depolamak için bir depoya sahip olmadan ve hatta ürünlerini müşterilerine kendileri göndermek zorunda kalmadan çalışmasını sağlayan bir iş modeli türüdür.

Nasıl çalıştığı, perakendecinin ürünleri üreten ve / veya depolayan, ürünleri paketleyen ve bunları perakendeci adına doğrudan perakendecinin müşterisine gönderen bir dropship tedarikçisiyle ortaklık kurmasıdır.

Daha basit bir ifadeyle, stoksuz satış şu şekilde çalışır:

Müşteri, perakendecinin çevrimiçi mağazasından bir ürün siparişi verir.
Perakendeci, siparişi ve müşteri ayrıntılarını otomatik veya manuel olarak dropship tedarikçisine iletir.

Dropship tedarikçisi, siparişi paketleyerek doğrudan perakendecinin adına müşteriye gönderir.

Bu tür bir iş modeli, mağaza sahibinin bir ofis alanı veya depo gibi fiziksel bir işletme konumuna sahip olma ihtiyacını ortadan kaldırdığı için son derece çekicidir – bunun yerine, tek ihtiyaçları olan bir dizüstü bilgisayar ve bir internet bağlantısıdır.

DROPSHİPPİNG ARTILARI

Opencart’la drop shipping stoksuz satış bir iş modeli olarak, stoksuz satışın yararlı olduğu kanıtlanan birkaç farklı yönü vardır, örneğin:

Tedarikçiyi bulun, e-ticaret sitenizi kurun ve malları satmaya başlayın! E-ticaret endüstrisinde yeni olan biri için bu iş modelinin anlaşılması ve uygulanması nispeten kolaydır.

Dropship İşinizi Kurmanın Maliyeti:

Geleneksel iş modellerinde, maliyetlerin çoğu, envanter satın almak gibi perakende operasyonlarını kurmak ve yürütmekle ilgilidir. Stoksuz satış bu adımı ve dolayısıyla maliyetini ortadan kaldırdığından, ödemeniz gereken tek şey, e-ticaret sitenizi çalıştırmanın (barındırma, tema, uygulamalar vb.) İlişkili maliyetleridir.

Opencartla Drop Shipping Stoksuz Satış

Opencart Dropshipping Stoksuz Satış

Aşırı Maliyetler Hakkında Endişelenmenize Gerek Yok:

Daha önce belirtildiği gibi, işletme sahibinin envanter satın alması gerekmez, bu nedenle depo / ofis alanı kiralama veya satın alma maliyetleri ve buna ilişkin diğer küçük ancak önemli maliyetler (elektrik / telefon faturalar, kırtasiye vb.) bir sorun değildir. Web sitesini yönetmenin sabit maliyetleri, bir işletme sahibinin endişelenmesi gereken tek şeydir.

Bir İş Modeli Olarak Dropshipping Riski Önemli Ölçüde Düşük:

İşletme ürünleri satmazsa, yine de hiçbir şey kaybetmez, bu nedenle envanterinizi satmak zorunda kalma konusunda hiç bir sorun yoktur.

İş Her Yerden Yürütülebilir ve Konumdan Bağımsızdır:

Ofis yok, depo yok, çalışan yok ve zorluk yok. Fiziksel bir alan için çok az taahhütte bulunur ya da hiç bulunmayabilirsiniz, İhtiyacınız olan tek şey dizüstü bilgisayarınız ve internet.

Satmak İstediğiniz Ürünlere Gelince Çok Çeşitlilik Var :

Satmak istediğiniz hemen hemen her şey için bir drop ship tedarikçisi var! Tek bir harika ürüne güvenebilir, aynı anda birkaç ürün satabilir veya karıştırabilirsiniz; Her şey size bağlı.

İşinizi Ölçeklendirmek için Daha Fazla Zaman ve Kaynak:

Geleneksel perakende iş modellerinde, daha fazla kar istiyorsanız, daha fazla iş yapmanız ve kaynak havuzunuza çok daha fazla yatırım yapmanız gerekir.

Dropshipping ile tek yapmanız gereken, dropship tedarikçinize daha fazla sipariş göndermek ve ardından siz kar kazanırken diğer her şeyi halletmelerine izin vermek ve iş planlarınızı ve ölçeğinizi geliştirmek için daha fazla zamanınız kalacaktır!

Hasarlı Mallarda Az Kayıp:

Gönderi doğrudan tedarikçiden müşteriye gittiğinden, bir fiziksel alandan diğerine geçerken hasarlı ürün riskini önemli ölçüde azaltan daha az sevkiyat adımı vardır.

DROPSHİPPİNG EKSİLERİ

Tıpkı hayattaki her şey gibi, stoksuz satışın birçok avantajıyla birlikte gelen bazı dezavantajları var. İşte dropship iş modelinin birkaç eksisi:

Toptan Satış veya Üretime Göre Biraz Daha Düşük Kar Marjı:

İşinize, konumunuza veya gereksinimlerinize bağlı olarak tedarikçiler ve satıcılar, kar marjınızı azaltan dropshipping ürünleri için sizden daha yüksek fiyatlar talep edeceklerdir.

Bir Sorun Olduğunda Tam Sorumluluk:

Müşteri ürünü perakendecinin web sitesinden satın aldığından , tedarikçi bir şeyi karıştırırsa, marka perakende sürecinin yüzü olduğu için bu yine de perakendecinin hatasıdır. Doğru tedarikçiyi seçmenin inanılmaz derecede önemli olmasının nedenlerinden biri budur.

Markanın Önemli Ölçüde Daha Düşük Kontrol Seviyesi vardır:

Müşteri memnuniyeti genellikle ayrıntılarla bağlantılıdır. Ne yazık ki, stoksuz satış modeli perakendecilere nadiren markalarının teslimat ve yerine getirme sürecinde nasıl sunulduğunu kontrol etme fırsatı verir, çünkü tedarikçi ürünleri gönderendir.

Nakliye ile İlgili Karmaşıklıklar Nedeniyle Bazı Sorunlar Ortaya Çıkabilir:

Birden fazla ürün satmak, satışları artırmak ve önemli bir kâr elde etmek için iyi bir yol gibi görünebilir, ancak perakendecinin bu ürünler için birden fazla tedarikçisi varsa, bu aslında mantığa aykırı olabilir. Farklı tedarikçiler, konum, ürün türü vb. Gibi faktörlere bağlı olarak farklı nakliye masrafları talep edecektir.

Müşteri Yönetimi

Bir müşteri farklı tedarikçilerden gönderilen birden fazla ürün sipariş ederse, perakendecinin nakliye masraflarını ayrı ayrı hesaplaması ve ödemesi gerekecektir. Değişen bu nakliye maliyetlerinin müşteriye aktarılması, dönüşüm oranlarını olumsuz etkileyebilir ve dolayısıyla kar marjlarını etkileyebilir.

Rekabet Düzeyi:

Stoksuz satış iş modelinin çekiciliği ve popülerliği, her segmentte giderek daha fazla perakendeci anlamına geliyor. Bir perakendeci son derece spesifik bir segmente veya işe hizmet vermedikçe, rekabet muhtemelen zararlı olabilir.

Envanter Yönetimi:

Tedarikçinin stokunu takip etmek neredeyse imkansızdır. Yanlış iletişim, iptaller ve ön siparişe sipariş verme zorunluluğu gibi sorunlara neden olabilir. Bu özellik, bugünlerde elbette yazılımla yönetilebilir, ancak bunların da bir bedeli vardır ve genel giderlerinizi ve sabit maliyetlerinizi artırabilir.

DROPSHİPPİNG NE KADAR UYGULANABİLİR VE KARLI?

Tipik olarak, stoksuz satış için kar marjları% 15 -% 45 arasında değişebilir. Bununla birlikte, dayanıklı tüketim malları ve lüks ürünler (örneğin elektronik, mücevher vb.) İçin kar marjları% 100’e varan bir kar marjı sağlayabilir.

Zaten aşırı doygun olmayan bir pazara girerken doğru ürün ve tedarikçiyi bulmakla ilgilidir.

Daha yüksek marjlar sağlamanın iyi bir yolu, bir satıcı / tedarikçi yerine doğrudan bir üreticiden kaynak sağlanması böylece aracıları ortadan kaldırarak daha yüksek kar elde edilebilir.

DROP SHİP ÜRETİCİLERİ, TOPTANCILARI VE TOPLAYICILARI AYNI DEĞİL Mİ?

Hayır . Bu terimler e-ticaret dünyasında sıklıkla birbirinin yerine kullanılsa da, aynı değildir. Kafa karışıklığını çözelim:

Üretici, ürünleri gerçekten kendisi üreten kişidir. Bir stoksuz satış programı olabilir veya olmayabilir, ancak perakendeci, perakendeciye mümkün olan en iyi fiyatları vererek, aracıların sıkıntısını ve şişirilmiş maliyetlerini ortadan kaldırırsa şanslı olur. Bu düşük maliyetler, daha büyük kar marjları anlamına gelir.

Bir dropship toptancısı / tedarikçisi, üreticiden bir tür ürünü toplu olarak satın alan ve perakendecinin e-ticaret işletmeleri aracılığıyla çevrimiçi olarak alıcılara paketlemeye ve göndermeye yardımcı olan kişidir.

Öte yandan, bir dropship toplayıcı, perakendeciye satılacak çeşitli ürünler sağlamak için birden fazla üreticiden farklı ürünler satın alan kişidir. Bir toplayıcı kullanıldığında, drop gönderimin çeşitli dezavantajları çözülebilir – birden fazla toptancı nakliye maliyeti yoktur, birden çok satıcıya birden fazla sipariş gönderme süresi daha azdır (bu nedenle, siparişlerde ve sevkiyatta karışıklık ve gecikmeyi önler) – ancak, aklınızda bulundurun toplayıcıların kar marjlarınızı olumsuz etkileyebilecek daha yüksek bir kesinti yapmasını sağlar.

Dropshipping Kimler İçin?

Dropshipping, çevrimiçi iş dünyasına yeni girenler için oldukça harika bir iş modelidir. Kendi işinizi kurmanın düşük riskli ve düşük yatırımlı bir yolu olduğu için yeni girişimciler için çekicidir.

Bu iş modeline yatırılması gereken sermaye miktarı minimum olduğundan, halihazırda bir envantere sahip bir mağaza sahibi olan ancak daha önce ne kadar iyi çalıştığını görmek için pazardaki belirli ürünleri denemek isteyen biri için de idealdir.

Başlangıç

En baştan inanılmaz marjlar bekleyen biri için bu iş modeli hayal kırıklığı yaratabilir. Eğer kâr birincil çıkarınızsa, o zaman doğrudan kaynağa (üreticiler gibi) gitmeniz daha iyi olur, ancak üreticiler her zaman stoksuz satış yapmayı kolaylaştırmazlar. Stoksuz satış kar marjları, imalat ve toptan satış gibi diğer iş modellerine kıyasla önemli ölçüde daha düşük olduğundan, müşteri söz konusu olduğunda işletme nihai kontrole sahip olmadığından, stoksuz satış yeni bir başlangıç ​​olan bir marka için belki de iyiye işaret etmeyecektir.

Drop-shipping modelinin işe yarayacağı birkaç girişimci türü vardır. Bazılarına bir göz atalım:

Girişimciyi Doğrulamak:

Dropshipping, satılamayan envantere yoğun bir şekilde yatırım yapmadan önce yeni ürünleri veya hatta yeni bir başlangıcı test etmenin harika bir yolu olabilir, bu da bunu daha önce yüksek düzeyde iş ve ürün doğrulaması gerektiren girişimci için mükemmel bir iş modeli haline getirir.

Bütçe Girişimcisi:

Drop Shipping, çevrimiçi satış yapmanın kesinlikle en ucuz yöntemidir çünkü önceden herhangi bir envanter satın almanız gerekmez. Bu nedenle, drop shipping yöntemi, sınırlı bir bütçeye sahip olan veya başlangıç ​​maliyetlerini olabildiğince düşük tutmayı tercih eden girişimciler için işe yarar.

Yeni Girişimci:

Çevrimiçi satış için drop shipping modeli, çevrimiçi satış yapmaya yeni başlayan biri için de iyi bir iş modelidir. Gerçek şu ki, çevrimiçi satış yapmak kolay değil.

Ortalama bir pazarlamacı için trafiği artırmak ve bu trafiği dönüştürmek, anlaşılması ve optimize edilmesi uzun zaman alabilir. Bir drop shipping işine başlamayla ilişkili düşük maliyetler nedeniyle, yeni girişimcilerin takılıp kalabileceğiniz envantere binlerce (veya daha fazla) yatırım yapmadan önce mağaza kurma, trafik çekme ve dönüşüm optimizasyonunun ipuçlarını öğrenmeye başlamasına olanak tanır.

Opencart dropshipping stoksuz satış nasıl yapılır?

Opencart eticaret paketleri içerisinden bütçenize uygun olanı seçerek hemen başlayabilirsiniz. Opencart dropshipping stoksuz satış için xml tedarikçi modülü ve excell import,export modülü vb gerekli tüm özelliklere sahiptir.

Alternatif olarak drop shipping stoksuz satış için özel opencart e-ticaret pkaetide oluşturabilirsiniz. Opencart dropshipping stoksuz satış hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçiniz.