Ürün Satışlarını Arttırma Taktikleri

Ürün Satışlarını Arttırma Taktikleri.

E-ticaret sitenizi kurduktan sonra yapacağınız ilk şey ürün satışlarını arttırma taktikleri ni uygulamak ve  satın alma deneyimini iyileştirmek. Sitenizi alışveriş yapanların gözünde daha başarılı hale getirmek için daha fazla insanın alışveriş sepetinizi kullanmasından, siparişi tamamlama süreçlerinin kesintisiz hale getirilmesine kadar olması gereken bir çok uygulama vardır.

En önemli etken ise e ticaret sitenizin tüm cihazlara uyumlu olup olmamasıdır. Günümüzün cihazları sadece masa üstü ve diz üstü cihazlar değildir. Tabletler, farklı ölçülerde telefonlar vb gibi mobil cihazlarda bulunmaktadır. Analiz yaptığınızda siteniz en fazla mobil cihazlardan ziyaret ediliyor ama alışveriş pek olmuyor.

Bu durumda e ticaret siteniz mobil cihazlarda alışveriş sürecini tamamlamaya uygun olmadığı anlamına gelebilir. Bu nedenle e ticaret sitenizde duyarlı tasarım kullanmanız gereklidir. Duyarlı web tasarımları tüm mobil cihazlara uyum sağlayabilir. Duyarlı web tasarımları her nekadar tüm mobil cihazlara uyum sağlasalarda son yıllardaki gelişen akıllı telefonlarda durum pek böyle olmayabiliyor. Bu nedenle en iyi çözüm duyarlı web tasarımına artı olarak farklı bir mobil tasarımı yapmaktır. Böylece tüm cihazlara %100 uyumlu duruma geçersiniz.

Analizleriniz sonucunda ziyaretçileriniz sitenizin anasayfasını ziyaret ediyor ama ürünlerinize bakmıyor. Bu durumda anasayfanızın daha iyi bir dizayna ihtiyacı olabilir. Opencart gibi bir alt yapıya sahipseniz işiniz kolay demektir. Sürükle bırak mantığı ile kolayca tasarlanabilir bu sistem ile anasayfanızı yeniden dizayn edebilirsiniz.

Ürünlerinizi nasıl tanıtmalısınız

E-ticaret mağazanız’da müşterilere pek çok farklı ürün sunuyorsunuz. Müşteriler bazen tam ihtiyaç duyduklarını bulmakta zorlanabilir. Buna çözüm olarak hiyerarşik alt kategoriler oluşturabilir ve sitenizin her sayfasından ulaşılması mümkün olucak gelişmiş bir arama bölümü ekleyebilirsiniz.

E ticaret mağazanızın anasayfasında öne çıkanlar ve kampanyalar bölümlerini mutlaka bulundurun. Gerisayım sayaçlı indirimler son zamanların en popüler pazarlama yöntemlerindendir.