Müşteri Deneyimini Geliştirmek İçin 3 Adım
Müşteri deneyimini geliştirmek için 3 adım. E-Ticaret sitelerinde sunulan müşteri deneyimini geliştirmek tüketiciler için artık çok daha önemli bir hale geldi. İyi bir müşteri deneyimi sunmanın önemli yollarından biri de satın almaya karar veren müşterilere daha fazla seçenek sunmaktır.
Bunu yapmanın 3 önemli adımını paylaşacağız.
1. İstek listesi ve favoriler.
AlışveriÅŸ listelerini ve sepetleri kullanıcı hesaplarıyla birleÅŸtirmek, müşterileri sitenizde daha fazla zaman geçirmeye teÅŸvik eder ve daha sonra satın alacakları ürünleri kaydetmelerine imkan tanır. İnternetten alışveriÅŸ yapanların %24’ü, alışveriÅŸ listesi veya diÄŸer istek listesi özelliÄŸinin iyi bir satın alma deneyimi için önemli olduÄŸunu belirtiyor.
2.Ertesi gün teslimatÂ
İnternetten alışveriÅŸ yapanların %55’i teslimat hızının önemli olduÄŸundan bahsediyor. Ek ücrete tabiide olsa ertesi gün teslim seçeneÄŸi mutlaka ekleyin.
3.Ücretsiz iade
Sitenizden kolayca ulaşılabilen bir ücretsiz iade politikası eklemek müşterilere rahatlık vererek satın alma isteÄŸini güçlendirmektedir. İnternetten alışveriÅŸ yapanların %51’i kolay iadenin’ de iyi bir satın alma deneyimi için önemli olduÄŸunu belirtiyor.
Müşteri deneyimini geliştirmek için 3 adım konusundaki işlemleri opencart ile nasıl yapabilirsiniz?
1.İstek listesi ve favoriler opencart varsayılan kurulumda ve hemen hemen tüm temalarında bulunur. Ancak bunu daha kullanışlı bir hale getirmek için gelişmiş üye sayfası modülünü kullanmanızı tavsiye ederiz. Alternatif olarak bu tür araçların kolayca erişilebildiği yan çubuk özelliğini kullanabilirsiniz. Eğer tasarımınızda bu özellikler yoksa bize ulaşıp temin edebilirsiniz.
2. Ertesi gün teslimat özelliği opencartta bulunmaktadır. Bir kaç düzenleme ile ürün sayfanıza veya politikalar bölümüne belirtebilirsiniz.
3. Opencart bilgi sayfaları kısmına ücretsiz iade politikası ekleyin. Ekledikten sonra bağlantısını sitenizde daha belirgin olarak görülebilir bir yere ekleyiniz. Örneğin ürün sayfası.