Mükemmel Dropshipping Ürünleri Nasıl Bulunur

Mükemmel Dropshipping Ürünleri Nasıl Bulunur?
Stoksuz satış iş modeli için hangi ürünlerin  “mükemmel” olduğunu belirlemenin neredeyse hiçbir yolu yoktur, ancak satacağından emin olduğunuz ürün fikirlerinin kısa bir listesine sahip olmak (somut gerçekler, rakamlar ve araştırmaya dayanarak) iyi bir yoldur. Mükemmel dropshipping ürünleri nasıl bulunur? satışını bitireceğiniz ürünleri belirlemeye başlayın.

Aşağıda, bir ürünün stoksuz satış için uygun olup olmadığına karar vermenize yardımcı olabilecek bir dizi kriter verilmiştir:

Perakende Satış Fiyatı:

Stoksuz satış söz konusu olduğunda, perakende fiyatı ve toptan satış fiyatı çok önemlidir. Her şey, ürünlerinizi fiyatlandırma şeklinizle ilgilidir.

Düşük fiyatlar daha fazla satış sağlayabilir, ancak ürün başına daha küçük bir kar marjı elde edersiniz, daha yüksek fiyatlı ürünler daha az satabilir ancak daha fazla kar elde edebilirsiniz.

Size ve müşterinizin beklentilerine uygun dengeyi bulun. Daha önce de belirttiğimiz gibi, stoksuz satış için kar marjları %15 -% 45 arasında olabilir ve perakendeci olarak muhtemelen hedeflemeniz gereken şey budur. 

Boyut ve Ağırlık:

Paketleme ve nakliye maliyetleri, ne kadar ambalaj malzemesi gerektiğine ve ürünü göndermek için gereken çabaya (manuel çaba veya makine çalışması) bağlı olarak ürünler arasında farklılık gösterir.

Bu anlamda, daha küçük ve daha hafif ürünlere sahip olmak, maliyeti düşürmek için en ucuz olanıdır ve size en büyük kar marjını sağlar. Daha büyük ürünler, nispeten büyük bir kar marjı ile de nakliye edilebilir, ancak daha küçük başlamak en iyi yoldur.

Çapraz Satış Ürünleri:

İlgili ürün setlerini satmak, müşterilerinize daha fazla değer vermenin ve onları her sipariş verdiklerinde daha fazla satın almaya teşvik etmenin harika bir yoludur. İlgili bir nişe hizmet eden hangi ürünleri birlikte satabileceğinizi düşünün.

Örneğin, boya fırçalarını ve diğer sanat malzemelerini uygun fiyat yapmak mantıklı olabilir. Bu rotaya gitmeyi seçerseniz, satışı müşterileriniz kadar sizin için de değerli kılmak için ürünlerinizi stratejik olarak nasıl fiyatlandırabileceğinizi düşünün.

Müşterilerinizi onu satın almaya teşvik etmek için ana ürününüzü daha düşük bir kar marjıyla (örneğin,% 10-15) satmayı seçebilir, ancak daha sonra ana ürün için diğer aksesuarları ve bileşenleri çapraz satarak kaybedilen karı telafi edebilirsiniz.

Dayanıklılık:

Sattığınız ürün ve mallar tek kullanımlık veya yenilenebilir ise, müşterilerinizin tekrar sipariş verme ve dolayısıyla satışlarınızı artırma şansı daha yüksektir.

Birçok perakendeci, müşterileri için her zaman tekrarlanan satın alma işlemlerinin yapılmasını sağlayan abonelik seçenekleri ayarlar. Hizmetinize aboneler için indirim sağlayarak bunu müşterileriniz için daha da cazip bir teklif haline getirebilirsiniz.

Değişim Oranı:

Sattığınız ürünlerin değişim oranını (ürünün değiştirildiği, güncellendiği, indirildiği, vb. Oranı) düşünün. Çevrimiçi bir mağazaya sahip bir perakendeci olarak, işinizin çoğu ürün fotoğrafçılığından ve ürünler hakkında yayınladığınız kopya içerikten gelecektir.

Bunlar zaman alıcıdır ve potansiyel olarak size de mal olur. Bu nedenle, kısa zaman aralıklarında değişmeye devam eden ürünler satıyorsanız, her şeyi fiziksel olarak güncellemenin ek yükü ile birlikte, sürekli bir zaman ve para yatırımı olacak içeriği değiştirmeye devam etmeniz gerekecektir.

Dropshipping için ürün araken bu kriterleri göz önünde bulundurunuz.