Konular
‘Opencart İpuçları Ve Püf Noktaları’ sayfa

Müşterilerin Satın Alma Yolculuğu

Müşterilerin satın alma yolculuğu boyunca nasıl hareket ettiğini keşfedin. Satıcılar genellikle arama ve videoyu farklı taktikler, hatta farklı ekipler ile iki ayrı kanal olarak değerlendirir. Ancak, tüketiciler bunları farklı şekilde  [...]

Müşteri Deneyimini Geliştirmek İçin 3 Adım

Müşteri deneyimini geliştirmek için 3 adım. E-Ticaret sitelerinde sunulan müşteri deneyimini geliştirmek tüketiciler için artık çok daha önemli bir hale geldi. İyi bir müşteri deneyimi sunmanın önemli yollarından biri de [...]

Olumsuz Yorumlara Karşı Yapılması Gerekenler

Olumsuz yorumlara karşı yapılması gerekenler. Olumsuz Geri Bildirimi Olumlu Bir Deneyime Nasıl Çevirirsiniz? Çevrimiçi mağazanıza gelen olumsuz yorumları olumlu bir alışveriş deneyimine çevirmenin taktiklerini kapsamlı olarak ele aldık.

Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi İçin Olması Gerekenler

Başarılı bir e-ticaret sitesi için olması gerekenler. E-Ticaret sitesi kurmak günümüzde oldukça kolaylaştı. Örneğin opencart e-ticaret paketleri ile bir günde satışa başlayabilirsiniz. Başlangıç bu kadar kolay olacaktır ancak kurulum sonrası başarılı bir e-ticaret sitenizin başarılı olmasını istiyorsanız temel olarak bazı olması gerekenler vardır. Başarılı bir e-ticaret sitesi için olması gerekenler hakkında önemli konuları burada sizlerle paylaşacağız.

Bize Yazın
Merhaba
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?